Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen én antwoorden

Hier vind je antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat de jouwe er niet tussen?
We horen het heel graag! Neem contact met ons op — dan komen we zo snel mogelijk bij je terug.

Krijg ik meteen een factuur bij inschrijving?

Jazeker! Na je inschrijving ontvang je direct de factuur en reserveren we je plek.

Ik ben de factuur kwijt! Kunnen jullie me helpen?

Staat-ie niet in je account? Als je ons mailt, helpen we je uiteraard aan je factuur.

Ik volgde een training of opleiding, maar ben helaas niet tevreden. Wat nu?

Wat jammer dat je niet tevreden bent! Dat proberen we uiteraard altijd te voorkomen, want bij ons staat de mens altijd op nummer één. Bij een klacht over geleverde diensten of producten, offertes en/of facturen binnen acht kalenderdagen na het ontstaan van de klacht je klacht schriftelijk en gemotiveerd kenbaar te maken aan ons. We komen dan uiteraard zo snel mogelijk op je terug en zoeken naar een goede oplossing. Hier kan je [hier] onze klachtenregeling inzien.

Ik mag een training of opleiding volgen van mijn werkgever. Zij willen graag specifieke informatie op de factuur terugzien. Kunnen we dat regelen?

Ja, natuurlijk! Laat ons weten via e-mail wat er aan specifieke informatie op mag. Dan regelen wij de rest.

Er staat een foutje op mijn factuur. Kan ik dit aanpassen?

Oei. Mail ons, dan helpen we je.

Wat is de betalingstermijn van facturen?

We vragen je de facturen binnen twee weken te betalen. Wil je een regeling treffen met betalingstermijnen, neem dan contact met ons op.

Kan ik in termijnen betalen?

Bij veel van onze trainingen wel. Mail ons als je wil overleggen over een individuele regeling, dan denken en kijken we met je mee.